Hidroelectrica nu a mai trimis facturi din octombrie. Când o veți primi și cum puteți cere eșalonarea
Românii care au contracte de furnizare a energiei la Hidroelectrica nu au mai primit facturi din luna octombrie pentru consumul din iunie, compania anunțând când le va trimite din nou.
Hidroelectrica va trimite clienților săi facturile la începutul lunii februarie, conform reprezentanților companiei. Compania a implementat un nou sistem informatic de facturare, iar reprezentanții companiei lucrează inclusiv la o aplicație mobilă, astfel încât clienții să își trimită indexul și să facă plățile mai ușor.
“Facturile se transmit zilnic, sunt calupuri de zeci de mii de facturi care se transmit. În februarie, în principiu, estimăm că se intră în normalitate cu toți clienții, sperând să nu mai fie și alte modificări legislative. Procesul de facturare a început de anul trecut – deja lucrurile se fac automatizat”, a declarat Bogdan Badea, președinte Hidroelectrica.
Reprezentanții Hidroelectrica au anunțat că după emiterea facturilor și aflarea sumelor de plată, clienții vor avea posibilitatea să achite plățile restante și în rate, însă trebuie să trimită o cerere.
Plata va putea fi eșalonată în cel mult 6 rate lunare de valori egale, iar în perioada eșalonării trebuie achitate facturile curente, împreună cu ratele eșalonate.
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, are cea mai mare creștere de pe piața de furnizare a energiei electrice în ultimul an. În acest moment este pe a patra poziție în topul furnizorilor la nivel național.