Ministrul Economiei trimite Corpul de Control la Loteria Română, după achiziția noului logo cu 50.000 de euro

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, afirmă că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziţia noului logo al instituţiei. Declaraţia este făcută după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de suma mare plătită unei agenţii de publicitate, pentru un logo care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câţiva euro de pe o platformă de profil.

Prezent, miercuri, la Ploieşti, la un eveniment organizat de unul dintre marii investitori din România, ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că va exista un control la Loteria Română, după apariţia unor controverse privind preţul de achiziţie al noului logo pentru Loterie.

“Am văzut poziţia exprimată şi de Loteria Română şi da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt aşa cum trebuie făcute. Deşi eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialişti, la cei care ştiu să facă lucrurile bine. Va fi un control şi la Loteria Română, pentru a lămuri şi această problemă care a apărut în spaţiul public”, a afirmat ministrul Ştefan Radu Oprea.

Reacţia vine după ce în spaţiul public au apărut controverse legate de preţul mare plătit unei agenţii de publicitate pentru realizarea logo-ului care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu doar câţiva euro de pe o platformă de profil.

Noua siglă a Loteriei Române este foarte asemănătoare cu a altor trei companii: The Zones of Regulation, care este un joc pentru copii pentru cunoașterea și gestionarea emoțiilor, Pllenty, companie de servicii de plăți și web design și Drivenergy, distribuitor de stații de încărcare a mașinilor electrice.

Rebrandingul Loteriei Române a fost realizat de agenția de publicitate din București Rusu+Borțun, în baza unui contract atribuit direct, în valoare de 50.000 de euro.

“Vorbim despre un proces de design original demonstrat și prin faptul că nicio imagine din bazele de date publice la care s-a făcut referire nu a fost vizualizată sau descărcată de pe vreun computer aparținând membrilor echipei noastre sau a partenerului”, a explicat într-un comunicat agenția de publicitate.

Firma mai spune că logoul a fost doar “un element punctual” al contractului, iar la finalul proiectului a fost livrat “un document complex de 78 de pagini, care a însumat circa 60 de zile de muncă a unei echipe extinse”.

Loteria Română a transmis că rebrandingul a fost făcut în jurul sloganului “Noroc pentru toți românii”.

“Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti marchează o nouă etapă de modernizare şi digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOŢI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roşu, galben şi albastru cât şi verdele specific loteristic”, a precizat Loteria Română.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *