România se promovează ca destinație turistică pe sute de autobuze din Marea Britanie, timp de o lună

România va fi promovată ca destinaţie turistică în Marea Britanie, prin participarea la târgul internaţional de turism “World Travel Market” și printr-o campanie outdoor desfășurată pe 250 de autobuze din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool, anunță miercuri Ministerul Turismului, într-un comunicat.

Acţiunea poartă mesajul “Hop on board to Romania”, care se va vedea până pe 4 decembrie pe 250 de autobuze britanice.

“250 de autobuze din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool poartă mesajul «Hop on board to România»! Campania OOH de promovare a României este organizată de #MEAT (n.r. – Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului) și vizează creșterea vizibilității destinației noastre în Regatul Unit. Acțiunea se va desfășura timp de o lună, în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie”, a transmis Ministerul Turismului, într-o informare pe pagina de Facebook.

Campania include 150 de autobuze în zona Greater London, oferind o expunere estimată de 51,1% din populaţia Londrei, potrivit sursei citate.

De asemenea, în centrul Londrei, 50 de autobuze vor purta mesajul “Hop on board to Romania”, “impactul estimat fiind de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări”, mai spune ministerul.

În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale.

“În paralel, România este promovată la târgul internațional de turism World Travel Market Londra, mai exact între 5-7 noiembrie, consolidându-și astfel poziția pe una dintre piețele de interes major – Regatul Unit”, menționează Ministerul Turismului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *