Cea mai mare agenție de pariuri din România elimină toată publicitatea de pe străzi

Superbet Group anunţă oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală care conţin mesaje comerciale, măsură care se va implementa pe întreg teritoriul ţării, în prima parte a acestui an. Grupul precizează că va păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil şi îşi asumă angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale. Grupul consideră că industria jocurilor de noroc din România funcţionează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislaţia la nivel naţional şi european şi precizează că va colabora, în mod transparent, cu toate entităţile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul său de activitate.

“Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, îşi asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil şi implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania noastră încurajează un dialog constant şi deschis cu autorităţile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum şi cu experţi, locali şi internaţionali, în politici de joc responsabil şi sustenabilitate”, precizează Superbet Group.

Grupul transmite că vor fi eliminate panourile publicitare cu mesaje comerciale, urmând să fie păstrate doar cele care promovează jocul responsabil.

“În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acţiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouripublicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piaţa din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri faţă de instituţiile de învăţământ liceale”, subliniază reprezentanţii Superbet.

Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcţionează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislaţia la nivel naţional şi european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entităţile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate.

Plenul Senatului a votat, miercuri, cu 80 de voturi “pentru” şi două abţineri, proiectul de lege depus de PNL prin care publicitatea la jocuri de noroc se va putea face doar în intervalul 23.00 şi 6.00. Prin proiect, se interzice total reclama şi publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu deţin licenţă de funcţionare şi se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalităţile din diverse domenii.

Proiectul urmează să intre în dezbaterea Camerei Deputaţilor, care este for decizional în acest caz.

Deputatul PNL Adrian Cozma, unul dintre iniţiatorii legii privind interzicerea publicităţii la jocuri de noroc, a admis că publicitatea poate fi totuşi permisă atunci când au loc meciuri de fotbal.

“Am spus şi rămân la ideea că putem discuta despre sport, despre fotbal. Când va ajunge proiectul de la Senat, eu vă voi invita să discutăm împreună cu colegii care sunt implicaţi în acest proiect şi vă promit că aici, vă spun de acum că există flexibilitate, că într-adevăr, în timpul jocurilor sportive, da, aici putem discuta, însă pe stradal nu putem discuta. Aici e o chestiune de civilizaţie, de percepţie. Turiştii care vin la noi şi văd public 80% din panourile publicitare, văd pariuri sportive şi jocuri şi cazinouri de tot felul. Asta nu e în regulă., a afirmat Adrian Cozma miercuri seară, la Prima News.

“Am spus şi rămân la ideea că putem discuta despre sport, despre fotbal. Când va ajunge proiectul de la Senat, eu vă voi invita să discutăm împreună cu colegii care sunt implicaţi în acest proiect şi vă promit că aici, vă spun de acum că există flexibilitate, că într-adevăr, în timpul jocurilor sportive, da, aici putem discuta, însă pe stradal nu putem discuta. Aici e o chestiune de civilizaţie, de percepţie. Turiştii care vin la noi şi văd public 80% din panourile publicitare, văd pariuri sportive şi jocuri şi cazinouri de tot felul. Asta nu e în regulă”, a afirmat Adrian Cozma miercuri seară, la Prima News.

Prin proiectul de lege adoptat de către Senat este interzisă total reclama şi publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu deţin licenţă de funcţionare şi se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalităţile din diverse domenii.

Preşedinta interimară a Senatului şi una dintre iniţiatoarele propunerii legislative Alina Gorghiu a explicat, miercuri în plen, că prin proiectul de lege “tinerii şi adulţii nu vor fi expuşi, în timpul zilei, la niciun fel de reclamă privind pariurile”. “Singura excepţie este cea legată de transmisiunile sportitive în direct, doar însoţite de mesajul: Fii responsabil!”, a mai precizat senatoarea PNL.

Ea a mai arătat că, prin propunerea de lege, a fost diminuată dimensiunea panourilor publicitare la 30 de metri şi este interzisă promovarea, în premii, cu bani şi buniri materiale, pentru această formă de publicitate.

Camera Deputaţilor este for decizional pe proiectul de lege care este înregistrat în Parlament în procedură de urgenţă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *